سه شنبه 27 اردیبهشت 1401 - 14:48:31

اکستنشن مو

انواع روش های اکستنشن مو

معایب اکستنشن مو

 

همه چیز درباره اکستنشن مو


داشتن موهای بلند و پرپشت، آرزوی خیلی از افراد به ویژه کسانی که به ظاهر خود اهمیت می دهند، است. به همین دلیل، برای رسیدن به هدف دلخواهشان از اکستنشن مو استفاده می کنند. اما سوالی که در این بین پیش می آید این است که اکستنشن مو دقیقا چیست؟ آیا عوارضی هم به دنبال دارد؟ اکستنشن مو چه مدت ماندگاری دارد؟ اگر شما هم به دنبال پاسخ این سوالات هستید، پیشنهاد می کنیم مطالعه این مقاله را از دست ندهید.


اکستنشن مو چیست؟


اکستنشن مو، به موهای اضافه ای گفته می شود که با هدف افزایش حجم و عمق موهای طبیعی به کار برده می شود. اکستنشن مو انواع مختلفی دارد که بعد از مشاوره های لازم با متخصص مربوطه می توانید نسبت به انتخاب آن ها اقدام کنید. اکستنشن مو علاوه بر زیبایی، می تواند مشکلات دیگری همچون نازکی مو، ریزش مو و حتی طاسی را نیز برطرف کند. به طور کلی دو نوع اکستنشن طبیعی و مصنوعی وجود دارد. انواع طبیعی از موهای واقعی انسان ها ساخته می شوند. در حالی که انواع موهای اکستنشن مصنوعی در کارخانه ها تولید می شوند.


معنی لغت اکستنشن


اکستنشن Extention در واقع یک واژه انگلیسی است که به معنای اضافه کردن می باشد. افزایش طول و حجم مو با کمک گرفتن از موهای طبیعی یا مصنوعی که به صورت خارجی به موی سر، مژه و ابرو متصل می شود را اکستنشن می گویند.

 

آنچه درباره اکستنشن مو باید بدانید


تاریخچه اکستنشن


اولین مدارک مستند از اکستنشن مو به کلئوپاترا در میان مصریان قدیم به حدود 3400 سال قبل از میلاد مسیح باز می گردد. کلئوپاترا معمولا تکه هایی از پشم گوسفندان در رنگ های مختلف را می دوخت و آن را به وسیله رزین و موم به موهای خود متصل می کرد. امروزه پس از گذشت قرن ها، موهای بلند محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. امروزه اما اکستنشن مو با موهای کاملا طبیعی و جدیدترین ابزارهای روز دنیا، همراه با اتصال حاوی پروتئین و کراتین با قابلیت رنگ پذیری، فر و لایت روی موهای طبیعی صورت می گیرد.


موهای اکستنشن


موهای اکستنشن به دو نوع طبیعی و مصنوعی دسته بندی می شوند. انواع مصنوعی موها در کارخانه و از پلاستیک و مشتقات نفتی تولید می شوند. این در حالی است که موهای طبیعی معمولا از هند وارد می شود. زنان هندی معمولا موهای پر و با کیفیتی دارند و آن را رنگ نمی کنند. موی اکستنشن باید در رنگ اصلی خود باشد و به هیچ وجه رنگ یا دکلره نشده باشد. همچنین باید بدون مو خوره و آسیب باشد. اگر جنس موهای اکستنشن خوب باشد و به نحو صحیحی نیز نصب شده باشد، می توان آن را سال های متمادی با ترمیم هر شش ماه یا یک سال مورد استفاده قرار داد. این در حالی است که موهای بی کیفیت پس از شش ماه دیگر قابل استفاده نیستند و تنها هزینه شما را به باد خواهند داد.


انواع روش های اکستنشن


مدل های مختلفی از اکستنشن وجود دارد که در ادامه با آن ها آشنا خواهید شد:

اکستنشن کلیپسی

اکستنشن های کلیپسی، بهترین انتخاب برای افراد دارای موهای بلند هستند. اگر این اکستنشن ها را به درستی به موهای کوتاه متصل نشوند، به راحتی دیده خواهد شد و از زیبایی کار کاسته می شود. این روش ایمن است، بدون درد بوده و از نظر مالی نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد. اکستنشن کلیپسی را بهتر است گهگاهی شستشو دهید. علاوه بر این، آن را هر روز مورد استفاده قرار ندهید. نکته مهم دیگر در رابطه با اکستنشن کلیپسی این است که نباید در نقاط قبلی متصل شود؛ چون این کار موجب کشیده شدن آن ها روی پوست سر شده و در نهایت تضعیف موها می شود.

 

آشنایی با اکستنشن کلیپسی

 

اکستنشن دوخت

این اکستنشن ها که به صورت تارهای مو نبوده و به شکل دسته های بزرگ تری هستند با کمک یک بافت آفریقایی روی موها قرار می گیرند. بافت آفریقایی روی کف سر به عنوان پایه اکستنشن بوده و اکستنشن روی آن دوخته می شود.مزیت این نوع اکستنشن مو در این است که ماندگاری آن بالاست و در صورتی که این به درستی روی موها قرار گیرد، موها حالت طبیعی زیبایی پیدا می کند. مشکل این نوع اکستنشن مو در این است که با بلند شدن موها، بافت روی مو نیز شل شده و به همین دلیل اکستنشن باید از روی موها برداشته شود. به علاوه این نوع اکستنشن به موها آسیب می زند. البته این آسیب در مقایسه با دو روش قبلی کمتر است ولی از آن جایی که موها بافته شده و توانایی حرکت ندارند، ریشه آن ها صدمه می بیند. به همین دلیل این نوع اکستنشن مو حتما باید توسط یک فرد متخصص روی موها قرار گیرد.

 

آشنایی با اکستنشن دوخت

 

اکستنشن رینگی نانو

اکستنشن رینگی نانو، از آن دسته اکستنشن هایی هستند که موهای بسیار ظریف تر و باریک تری نسبت به دیگر اکستنشن ها دارند و به همین دلیل نیز به راحتی در بین موها قرار گرفته و به دلیل باریک بودن خود طبیعی تر نیز به نظر می رسند. در انتهای این اکستنشن ها یک سیم بسیار کوچک وجود دارد که با استفاده از آن، اکستنشن به مو می چسبد. در این اکستنشن ها از کراتین برای چسبندگی استفاده شده است و به همین دلیل موهای این نوع اکستنشنسبک تر بوده و به موها آزادی بیشتری برای حرکت می دهد.
برای چسباندن اکستنشن رینگی به موها باید سیم های باریک انتهای آن ها را به موها چسبانده و رینگ های ظریف آن را در بین موها قرار داد. اکستنشن رینگی نانو در مارک های مختلفی در بازار وجود دارند ولی در خرید آن ها باید دقت کرده و سعی کرد از موهایی استفاده کرد که درصد موی انسان در آن ها بیشتر است، . زیرا این اکستنشن ها مادام العمر برای شما کار کرده و علاوه بر کیفیت بالا، ظاهر طبیعی تری نیز به موها می دهند.

 

اکستنشن مو به روش رینگی

 

اکستنشن مو چسبی

اکستنشن مو چسبی نیز مانند مدل بافت یا دوختنی هستند و در آن موها به صورت دسته های بزرگ تری روی سر قرار می گیرد. این اکستنشن ها نیز برای قرار گرفتن روی سر دارای چسب هستند، با این تفاوت که در این نوع اکستنشن به جای چسب حرارتی از چسب های نواری استفاده شده است. این نوع اکستنشن مو نسبت به انواع دیگر آن ماندگاری کمتری داشته و معمولا 6 تا 12 هفته روی موها باقی می ماند.

مزیت این نوع اکستنشن مو در این است که قرار دادن آن روی موها به سرعت انجام پذیر بوده و حتی افراد ناوارد نیز می توانند آن را روی موها قرار دهند. به علاوه از آن جایی که حرکت ریشه موها در این روش محدود نمی شود، آسیب کمتری نیز به موها وارد می شود و در نتیجه گره خوردن موها نیز کمتر خواهد بود.

اما مشکل این روش در این است که معمولا برای ساخت این نوع اکستنشن از موهای مصنوعی که کیفیت پایینی دارند، استفاده می کنند. به همین دلیل نیز نمی توان این نوع اکستنشن را حرارت داده و یا به هیچ وجه نمی توان آن را رنگ کرد. به علاوه فر کردن و صاف کردن این اکستنشن ها با وسایل حرارتی نیز ممکن نیست. به علاوه این اکستنشن ها برای خلق مدل موهای جدید محدودیت هایی به وجود آورده و نمی توان هر مدل مویی را با آن ها به دست آورد.

 

نحوه انجام اکستنشن چسبی

 

اکستنشن مو لیزری

روش اکستنشن لیزری دقیقا مشابه روش اکستنشن با چسب است؛ با این تفاوت که در این روش، چسب مورد استفاده از نوع کراتین می باشد. نصب اکستنشن به روش لیزری با جدیدترین لیزر روز دنیا و کراتین گیاهی با کمترین آسیب به موها انجام می شود.

 

اکستنشن مو لیزری


 

نحوه صحیح دسته بندی مو برای انجام اکستنشن مو


انتخاب فرم دسته بندی موها برای انجام اکستنشن مو به چندین عوامل مختلف بستگی دارد. مهمترین عامل، فرم جمجمه شخص است و باید در وهله اول به این نکته توجه داشته باشید که آیا جمجمه وی نیاز به اصلاح دارد یا خیر؟ اکستنشن کار با حرفه خود به راحتی می تواند فرم سر شخص را در صورت نیاز به اصلاح، کاملا تغییر دهد و بهبود ببخشد. دومین گزینه ای که باید به آن توجه داشت، نوع لایت های ایجاد شده لابلای اکستنشن است. مشخص کنید که قصد انجام لایت کلاسیک را دارید یا مدرن؟


اگر شما هم از آن دسته اکستنشن کارهایی هستید که دسته بندی موها را فقط به یک نحو انجام می دهید، باید به شما بگوییم که راهکارهای مختلف و بسیار آسانی برای طبقه بندی موها وجود دارد. شما باید ابتدا فرم های متفاوت جمجمه را بشناسید و با شیوه های مختلف دسته بندی آشنا باشید تا در کار خود پیشرفت بسیاری کنید.

دسته بندی موهای اکستنشن به شیوه فلت باند

شیوه فلت باند برای افرادی مناسب است که با انجام اکستنشن مو احساس راحتی نمی کنند. برخی افراد هنگام خواب با اکستنشن احساس راحتی ندارند و دچار اختلالات خواب می شوند. برخی دیگر از افراد، پس از انجام اکستنشن مو دچار سردردهای مکرر می شوند. روش دسته بندی فلت باند تمام این مشکلات را برطرف می کند. روش فلت باند، آسایش بسیار زیادی را برای شخصی که تمایل به انجام اکستنشن دارد، به ارمغان می آورد. در این روش، اتصالات کاملا تخت هستند و هیچ گونه آسیبی به پوست سر وارد نمی شود. علاوه بر این، همراه با خواب موها روی سر می خوابند و اتصالات مستطیلی شکل دارند.

 

انواع روش های دسته بندی مو در اکستنشن

 

دسته بندی موهای اکستنشن به شیوه راند باند

یکی از رایج ترین روش های دسته بندی موهای اکستنشن، راند باند است که امروزه در اقصی نقاط جهان از آن استفاده می کنند. در این تکنیک باید موی طبیعی فرد را داخل موی اکستنشن قرار داد و لوله کرد. مقطع اتصال این روش، دایره ای شکل است و چسب اتصال به شکل یک لوله قرار دارد. با استفاده از این تکنیک می توان لایت ها را به خوبی روی اکستنشن مو اجرا کرد.


آموزش سربست کراتین


ابتدا موهای طبیعی اکستنشن را به طور کاملا یکدست کنار هم قرار می دهیم. سپس کراتین را روی حرارت ذوب کرده و روی قسمت ریشه ها قرار می دهیم تا سربست انجام شود. توجه داشته باشید که کراتین به طور کامل در تمام قسمت های ریشه مو پخش شود و هیچ هوایی لابلای آن وجود نداشته باشد. چرا که اگر هوایی لابلای موهای اکستنشن وجود داشته باشد، باعث ریزش موی اکستنشن خواهد شد. پس از این که کراتین را کاملا روی ریشه موها قرار دادیم، با استفاده از انبر روی آن فشار ایجاد می کنیم تا فیکس شود. به این روش اصطلاحا روش ناخنی گفته می شود. روش ناخنی، نصب فوق العاده ظریفی را برای شما به ارمغان می آورد.

 

آموزش سربست و سر نصب کراتین


آموزش سرنصب کراتین


موها را به روش مورد نظر تقسیم بندی و لایه نازکی از مو را جدا می کنیم. حال موهایی را که سربست انجام داده بودیم را روی لایه جدا شده قرار می دهیم و فیکس می کنیم. دقت داشته باشید که موها را کاملا درگیر کنید و از بالا کاملا ببندید تا هیچ فاصله ای وجود نداشته باشد. این روش برای ایجاد لایت لابلای موها نیز گزینه بسیار خوبی محسوب می شود.


آیا اکستنشن باعث آسیب به موها می شود؟


چنانچه از روش های اصولی اقدام به انجام اکستنشن مو کنید و لایه ها را ظریف نصب نمایید، هیچ گونه آسیبی برای موها به دنبال نخواهد داشت. علاوه بر این، در مدت زمان معلوم باید نسبت به ترمیم اکستنشن مو اقدام کرد و نباید بگذارید اکستنشن مو بیشتر از یک حدی روی موها بماند. زمان ترمیم اکستنشن مو معمولا بین یک و نیم تا سه ماه است. هر چقدر که اکستنشن مو بیش از این زمان روی موها بماند، باعث بروز آسیب و ایجاد گره روی موها می شود.


مراقبت های بعد از اکستنشن


پس از انجام اکستنشن مو، حتما از برس مخصوص اکستنشن برای شانه زدن موها استفاده نمایید. توصیه می کنیم هنگام خواب حتما موهای خود را ببافید تا باعث ایجاد گره و ریزش مو نشود. حتما پس از استحمام موهای خود را با حرارت ملایم سشوار خشک کنید. چرا که اگر آب داخل کراتین مو جمع شود، باعث ایجاد برفک شده و به مرور زمان باد می کند و زمان ترمیم اکستنشن مو را کاهش می دهد. استفاده از انواع ماسک مو متناسب با اکستنشن مو نیز در افزایش کیفیت موها نقش بسزایی خواهند داشت.


ترمیم رنگ ریشه اکستنشن


تکنیک ترمیم رنگ ریشه اکستنشن را زمانی انجام می دهیم که مشتری تمایلی به رنگ کردن دائم ریشه موهای خود ندارد. انجام این کار باعث می شود موهای اکستنشن ظاهر طبیعی تری داشته باشند. جهت انجام رنگ ریشه اکستنشن، ابتدا دسته های اکستنشن را به دسته های کوچکتر تقسیم می کنیم. توجه داشته باشید که هر چه دسته های جدا شده نازک تر باشند، کمک بیشتری به اجرای تکنیک رنگ خواهند کرد. نکته دیگر این است که نباید روی موهای اکستنشن، خط رنگ مو مشخص باشد. برای این که ظاهر طبیعی تری به اکستنشن بدهید و خط رنگ مو مشاهده نشود، باید قلموی رنگ را به شکل ضربه ای روی موها بزنید.


رنگ مورد نظر خود را انتخاب و ترکیب کنید. توجه داشته باشید که رنگ ریشه باید از رنگ ساقه تیره تر باشد. قلمو را به رنگ آغشته کرده و به شیوه ضربه ای روی موهای اکستنشن بزنید. مدت مکث لازم را در نظر بگیرید و سپس موها را بشویید و خشک کنید. با انجام این تکنیک، دیگر نگران رشد ریشه موهای خود و رنگ کردن ماهیانه آن نخواهید بود.

 

ترمیم رنگ اکستنشن مو


آموزش آمبره روسی روی اکستنشن مو


برخی افراد تمایل دارند با انجام اکستنشن مو، همزمان برخی از تکنیک های رنگ و مش را نیز پیاده سازی کنند تا دیگر نیازی به رنگ کردن مجدد موها نداشته باشند. متد آمبره روسی نیز یکی از همین تکنیک ها است که باعث می شود موهای اکستنشن شده به حالت آمبره شکیل و زیبا جلوه کند. امروزه موهای اکستنشن طبیعی بسیاری در بازار موجود هستند که تکنیک های رنگ و مش مانند آمبره را ارائه می دهند؛ اما متاسفانه از کیفیت چندان خوبی برخوردار نیستند. شما با آموزش تکنیک آمبره روسی روی اکستنشن مو خواهید آموخت که خودتان در منزل موهای اکستنشن را رنگ و مش کنید.
اکثر افراد تمایل دارند ریشه موها به رنگ طبیعی و تیره باشد و در ادامه ساقه مو روشن و روشن تر شود. پس اجرای بخش تیره روی اکستنشن مو حائز اهمیت است. در اجرای رنگ، دقت و نظم بسیار حائز اهمیت هستند. چرا که نباید موها لک شود. نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید، این است که موهای بلوند را با دقت هر چه تمام تر آمبره کنید. این موها به اندازه کافی شکننده و ضعیف هستند و نباید از روش های گرم کردن برای رنگ پذیری موها استفاده کرد.


هیچ گاه همه موها را به یکباره رنگ نکنید. سعی کنید موها را ابتدا به دسته های کوچکتر تقسیم کرده و آن ها را به تفکیک از هم موادگذاری کنید. تکنیک آمبره را باید به گونه ای پیاده سازی کنید که ریتم مناسبی داشته باشد و از ریشه به سمت ساقه روشن تر شود. این تکنیک را می توان برای انواع اکستنشن مو مانند اکستنشن کلیپسی، اکستنشن میکرو لیزر و ... به کار برد.


آموزش اکستنشن مو چتری


در اکستنشن مو چتری همواره باید به این نکته توجه داشته باشید که حجم اکستنشن مو چسبی باید با حجم موهای جلوی سر، متناسب باشد. در این روش، سرچسب اکستنشن مو باید به اندازه یک میل بلندتر باشد. این نکته برای این که اتصالات خیلی زود از سر مشتری جدا نشوند، بسیار حائز اهمیت است.

 


توجه داشته باشید که حجم موهای اکستنشن باید دقیقا با حجم موهای طبیعی برابر باشند تا جلوه طبیعی تر و زیباتری داشته باشد. توجه به ناحیه حریم اکستنشن مو نیز در نواحی از سر که دارای شکستگی فرق هستند، بسیار حائز اهمیت است. ناحیه حریم به شما کمک می کند که اکستنشن معقول داشته باشید.


آموزش ریموو اکستنشن موی سر


ابتدا ریموور یا همان پاک کننده اکستنشن موی سر را روی سرنصب یا سرچسب موهای اکستنشن می ریزیم. کمی ریشه مو را ماساژ می دهیم تا ریموو به تمام قسمت ها نفوذ کند. سپس اکستنشن را به آرامی از روی موها جدا می کنیم. دوباره چند قطره ریموور روی موها می ریزیم و شانه می زنیم تا باقی مانده چسب اکستنشن مو از بین برود. سپس موها را می شوییم.

 

هزینه و قیمت اکستنشن مو


هزینه اکستنشن مو به عواملی همچون جنس، کیفیت، اندازه مو و روش نصب بستگی دارد. جنس مو و اندازه آن بسیار مهم است. شاخصه اصلی موهای اکستنشن این است که طبیعی بوده و از سر انسان چیده شده باشد. قیمت اکستنشن با موهای طبیعی، بالاتر از اکستنشن با موهای مصنوعی خواهد بود. به طور کلی، هزینه اکستنشن مو به صورت شاخه های مو محسوب می شود. قیمت اکستنشن موی طبیعی برای هر شاخه، 10 هزار تومان به بالا است که با توجه به اندازه مو تایین می شود.


ترمیم اکستنشن مو


موهای اکستنشن شده با مراقبت مداوم نیاز دارند. اگر کسی به شما گفت که موهای اکستنشن شده خود را می توانید بدون مراقبت و ترمیم برای 6 ماه نگه دارید، به هیچ عنوان حرف او را باور نکنید. اگر مراقبت های لازم را برای اکستنشن موها به کار ببرید، دوام اکستنشن بیشتر شده و زیباتر می ماند. به طور کلی، احتمال اینکه در ماه اول پس از انجام اکستنشن، یک یا دو عدد از اکستنشن ها باز شود، وجود دارد. بنابراین بهتر است ماهی یک بار برای ترمیم اکستنشن مو به نزد آرایشگر خود بروید تا همواره موهایی مرتب و شاداب داشته باشید. برخی افراد بر این عقیده هستند که اکستنشن موها را نباید بیش از 3 ماه روی سر نگه داشت؛ چون مو پس از این مدت کرک شده و گره می خورد.


نگهداری اکستنشن مو


برای مراقبت از اکستنشن مو باید آن ها را هر چند وقت یکبار با شامپو شست. البته برای این کار باید از شامپو و کاندیشنرهای ملایمی استفاده کرد که کیفیت خوبی داشته باشند. زیرا شامپوهای معمول آن ها را از بین می برند. البته در صورتی که اکستنشن های شما به شکل دوختی هستند، نگرانی در مورد شستشوی آن ها با شامپوهای کیفیت بالا کمتر می شود و کافیست پس از شستن موها آن ها را به آرامی با حوله و سپس با سشوار یونی خشک کرد.

برای رنگ کردن اکستشن مو باید از قبل برنامه ریزی کرد. بدین صورت که از قبل موها را رنگ کرده و سپس اکستنشن را روی آن ها قرار داد. در این صورت آرایشگر شما می تواند رنگ اکستنشن مناسب موی شما را پیدا کرده و یا هایلایت های زیبایی مناسب با آن روی موها به وجود آورد. همچنین کسانی که نیاز به رنگ کردن ریشه موی خود دارند بهتر است قبل از قراردادن اکستنشن این کار را انجام دهند. زیرا هر نوع اکستنشنی را نمی توان رنگ کرد.
حالت دادن اکستنشن مو نیز به سادگی موهای طبیعی خود شما نبوده و نمی توان روی هر نوع اکستنشنی از حرارت استفاده کرد. به خصوص اکستنشن های مصنوعی که به کار بردن حرارت روی آن ها منجر به از بین رفتن آن ها می شود.

 

روش های نگهداری از اکستنشن مو

 

به علاوه در استخر رفتن و یا کلا داخل آب رفتن با اکستنشن باید با دقت انجام شود. زیرا اکستنشن ها حساس هستند و به همین دلیل حتما باید روی آن ها از یک کلاه لاتکس استفاده کرد. پس از قرار گرفتن در آب نیز ممکن است موهای طبیعی و یا اکستنشن گره بخورند که برای از بین بردن این گره ها باید ابتدا از پایین موها شروع کرده و گره ها را به آرامی از قسمت انتهای مو تا بالای آن از بین برد. همچنین برای جلوگیری از گره خوردن موها و یا مشکلات دیگر می توان ابتدا موها را به شکل دو بافت درآورده و بافت ها را زیر کلاه شنا قرار داد تا احتمال آسیب دیدگی و گره خوردن اکستنشن ها کمتر شود. پس از خارج شدن از استخر نیز حتما باید موها را شست تا مواد موجود در آب استخر باعث از بین رفتن اکستنشن مو نشود.

برای برداشتن اکستنشن مو از روی سر نیز باید دقت کرد، زیرا این کار به روش های مختلفی ممکن است که بسته به نوع اکستنشن این روش ها متفاوتند. به همین دلیل توصیه می شود که باز کردن اکستنشن ها توسط یک فرد متخصص انجام شود تا علاوه بر این که موهای واقعی و کف سر آسیب نمی بینند، اکستنشن نیز خراب نشود. به طور مثال برای برداشتن اکستنشن های چسبی و حرارتی خود فرد دید کافی نداشته و اقدام به برداشتن اکستنشن ممکن است عواقب وخیمی برای وی داشته باشد. همچنین برخی از افراد پس از برداشتن اکستنشن قبلی در همان روز اکستنشن جدیدی روی موهای خود قرار می دهند که معمولا توصیه نمی شود.


عوارض و معایب اکستنشن حرفه ای


- موهای اضافه شده به دلیل این که به موهای خود فرد متصل می شوند، فشاراتی را وارد می کنند که احتمال آسیب به موی اصلی فرد را افزایش می دهند.
- اکستنشن مو می تواند موجب بروز سردرد در افرادی که مبتلا به سردردهای مزمن یا میگرن بوده اند، شود.
- چسب به کار رفته در اکستنشن مو می تواند موجب بروز حساسیت در برخی افراد شود.
- اکستنشن مو نیاز به مراقبت بالایی دارد.
- در ابتدا ممکن است خوابیدن با اکستنشن دشوار باشد.
- یکی از مهم ترین عوارض اکستنشن مو، ریزش موی کششی است. از آن جایی که در اکستنشن موها کشیده می شوند، پس از دراز مدت ممکن است موجب ریزش مو شود.


در مقاله اکستنشن مو به همه چیز درباره این تکنیک زیبایی پرداختیم. چنانچه شما هم تجربه جدیدی از اکستنشن مو دارید و می خواهید آن را با کاربران وب سایت رژلب در میان بگذارید، از قسمت نظرات برای ما کامنت بگذارید.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

جمعه 13 تیر 1399 - 20:21:02
ممنون از شما کاربر گرامی که وب سایت رژلب را دنبال می کنید.
شنبه 04 خرداد 1398 - 17:34:06
مفید بود ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: